Forum www.typerpn.fora.pl Strona Główna www.typerpn.fora.pl
Tymczasowe forum dla Typera PN
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.typerpn.fora.pl Strona Główna -> Kopie zapasowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shawn
Administrator


Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:16, 12 Maj 2010    Temat postu: Regulamin

REGULAMIN FORUM PN-ONLINE (wejście w życie: 19.02.2009)
Rejestracja na forum jest potwierdzeniem ze strony użytkownika zaznajomienia się z regulaminem. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia żadnego użytkownika od jego stosowania.
1. Osoba może posiadać tylko jedno konto.
2. Jeżeli nie masz do przekazania innym nic, co wiązałoby się z którymkolwiek z tematów zamieszczonych na forum i wnosiłoby cokolwiek nowego do dyskusji, nie pisz posta.
3. Jeśli jesteś nowym użytkownikiem - nie możesz zakładać tematów, dopóki nie osiągniesz limitu 20 wiadomości na forum. Z tego względu, nowi użytkownicy są pod szczególną opieką moderatorów, by uniknąć pisania przez ich nic nie wnoszących do dyskusji wiadomości.
5. Tematy należy zakładać w odpowiednich działach. Jednak przed założeniem nowego tematu sprawdź trzy razy czy podobny temat nie został już założony.
6. Temat, który moderator uzna za pozbawiony jakiegokolwiek sensu, lub służący wyłącznie rozpowszechnianiu treści obraźliwych, nacjonalistycznych, pornograficznych, godzących w dobre imię osób trzecich zostanie usunięty, a jego autor zostanie upomniany.
7. Pisząc wiadomość zwracaj uwagę na poprawną polszczyznę, zasady gramatyki oraz interpunkcji. Jeżeli zauważysz błędy już po umieszczeniu wiadomości na forum, użyj opcji "edytuj", żeby je poprawić. Posty zawierające rażące błędy ortograficzne lub napisane całkowicie niezrozumiale mogą być usuwane z forum przez moderatorów. Niedozwolone jednak jest wyśmiewanie i krytykowanie błędów popełnionych przez innych użytkowników.
8. Należy powstrzymywać się od zamieszczania postów nic niewnoszących do dyskusji (np. o treści "lol", "zgadzam się w 100%") oraz postów będących wyłącznie powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego uczestnika forum. Zabronione są posty typu "livescore", czyli pisanie na forum jaki jest wynik danego meczu w czasie jego trwania. Niedozwolone jest umieszczanie postów o treści "Było!", "Szukaj!" bez podania pytającemu dokładniejszych wskazówek (np. linka do tematu, w którym dane zagadnienie było omawiane, lub haseł pomocnych przy korzystaniu z wyszukiwarki forum/internetowej).
9. Za zamieszczanie wiadomości bez podania źródła informacji oraz własnego komentarza użytkownik będzie karany ostrzeżeniem.
10. Zabronione jest umieszczanie tematów lub postów zawierających spam. Reklamowanie innych stron lub forów będzie karane banem. Podobnej karze podlegać będzie zamieszczanie treści oferujących sprzedaż bądź wymianę pirackich kopii płyt oraz pytań do innych użytkowników forum dotyczących umiejscowienia w sieci cracków lub nielegalnych kopii gier, filmów i muzyki czy jakichkolwiek innych treści, do których użytkownik nie posiada praw autorskich. Niedozwolone jest posiadanie linków w podpisie oraz jakakolwiek inna forma spamu. Jedyny wyjątek stanowią łącza dotyczące serwisu [link widoczny dla zalogowanych] Jeżeli chcesz podzielić się z innymi użytkownikami jakąś ciekawą witryną lub zareklamować swoją stronę możesz to zrobić w temacie "Linki" w podforum "Wolnoć Tomku"
11. Niedozwolone jest wyzywanie oraz obrażanie innych użytkowników oraz klubów którym kibicują. Zabronione jest prowokowanie innych użytkowników do kłótni. Zabronione jest również przekręcanie nazw klubów oraz nazwisk piłkarzy/trenerów itp. Nazwy klubów, nazwiska i inne nazwy własne należy pisać z wielkiej litery. Zabronione jest umieszczanie obraźliwych wypowiedzi skierowanych do grup wyznaniowych, mniejszości rasowych, seksualnych itp.
12. Krytykowanie zawodników, trenerów, działaczy itd. nie może przekroczyć granicy pomiędzy krytyką a obrazą.
13. Niemile widziane jest nadużywanie emotikon, wielkich liter, różnego koloru i wielkości czcionek. W skrajnych przypadkach będzie to karane ostrzeżeniem.
14. Jeżeli chcesz dodać coś do swojej wypowiedzi, którą napisałeś kilka lub kilkanaście minut wcześniej nie rób tego pisząc nową wiadomość, a skorzystaj z funkcji Zmień.
15. Zabronione jest umieszczanie awatarów o wymiarach większych niż 130 pikseli szerokości i 150 pikseli wysokości. Awatar nie może również ważyć więcej niż 30kB. Użytkownik łamiący ten punkt regulaminu może zostać ukarany brakiem możliwości umieszczania awataru.
16. Emblematy i nicki nie mogą zawierać treści ogólnie i powszechnie uznawanych za obraźliwe i niedopuszczalne (np. treści związane z faszyzmem, rasizmem, komunizmem, narodowym socjalizmem czy obrażające inny klub). O tym, czy awatar łamie powyższe zalecenie decydują moderatorzy.
17. Prośba moderatora o zmianę emblematu jest ostateczna i nie podlega dyskusji. Użytkownik ma 24 godziny na jego zmianę. Niezastosowanie się do niej będzie karane nałożeniem blokady na wstawianie awataru na czas określony w punkcie 32, a także ostrzeżeniem.
18. Należy unikać zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań. Ewentualne porachunki lub dyskusje nie związane z tematem proszę wymieniać korzystając z prywatnej wiadomości.
19. Należy powstrzymywać się od nadmiernego wyrażania dezaprobaty z powodu tematu wątku, poziomu czyjeś wypowiedzi itp. Jeżeli uważasz, że czyjś post narusza regulamin lub prowokuje do tego innych, należy zgłosić go administratorowi/moderatorowi forum korzystając z odnośnika Raport (niebieski kwadracik w prawym górnym rogu posta).
20. Z opcji "cytuj" korzystaj z rozsądkiem, skracając długie posty tak, aby zostawić tylko ten fragment, do którego bezpośrednio odnosi się Twoja wypowiedź. Unikaj cytowania "wielokrotnego" oraz cytowania wyświetlanych w poście obrazków.
21. Użytkownik zakładający temat powinien w pierwszej kolejności sam się wypowiedzieć, a nie tylko rzucić zagadnienie. Autor nie ma obowiązku cały czas aktywnie uczestniczyć w dyskusji, ale musi wyrazić swoją opinie jeśli już zdecydował się dany temat założyć.
22. Niedozwolone jest wypytywanie się przez osoby trzecie o termin zdjęcia czyjegoś bana lub ostrzeżenia. Poczta internetowa czy numery komunikatorów administratorów i moderatorów są ogólnie dostępne i każdy zbanowany sam może w takiej sprawie interweniować.
23. Pytania moderatorom można zadawać w temacie "Uwagi do Moderatorów" w podforum "Uwagi dotyczące PN On-Line".
a). Pytanie na dany temat zadaje jedna osoba. Powtarzanie tych samych pytań jest zabronione
b). Czekamy cierpliwie na odpowiedź moderatorów, nawet jeśli potrzeba na to trochę czasu (w końcu nie zawsze jesteśmy na forum). Do czasu uzyskania odpowiedzi wstrzymujemy się od komentarzy. Jeśli odpowiedź moderatora uznamy za niewystarczającą można pytać dalej, pod warunkiem, że robi to nadal jedna osoba.
c). Forumowicze mogą odpowiadać na zadane przez innych pytania tylko wtedy jeśli znają odpowiedź.
d). Posty nic nie wnoszące do dyskusji i rozmywające temat będą karane ostrzeżeniem.
e). Można upomnieć się o zdjęcie ostrzeżeń tylko jeśli minęły przynajmniej 24 godziny o terminu jego zdjęcia.
24. W przypadku ukarania, użytkownik ma prawo uzyskać od moderatora wyjaśnienie nałożenia upomnienia. Jednak kontaktować się z moderatorami w tej sprawie może tylko osoba ukarana.
Kary
25. Za nie stosowanie się do regulaminu użytkownicy podlegają trzem rodzajom kar:
a) Użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem, jeśli w sposób nieznaczny naruszył regulamin.
b) Użytkownik może zostać ukarany banem za rażące naruszenie regulaminu, lub po otrzymaniu 3 ostrzeżeń.
c) W przypadku wielokrotnego, rażącego złamania regulaminu (np. w przypadku notorycznego zakładania nowych kont) konto użytkownika może zostać usunięte.
26. ostrzeżenie zostaje ściągnięte użytkownikowi po upływie 2 miesięcy od jego otrzymania. W przypadku kiedy użytkownik został ukarany drugim napomnieniem, oba są ściągane po 2 miesiącach od otrzymania ostatniego z nich.
27. Długość bana zależy od tego, który to już ban danego użytkownika. Czas trwania bana oblicza się ze wzoru x * 3 tygodnie, gdzie "x" oznacza numer bana.
28. Po powrocie z bana każdy użytkownik otrzymuje 2 ostrzeżenia, które ściągane są po upływie miesiąca.
29. Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta na forum. W takim przypadku banowane będą wszystkie konta danego użytkownika.
30. Zabronione jest również zakładanie kolejnych kont przez obecnie zbanowanych użytkowników. Konta te będą banowane, zaś użytkownikowi przedłużony ban.
31. Czas pozostały do ściągnięcia ostrzeżenia/bana można sprawdzić w temacie "Ostrzeżenia i bany - daty ściągnięcia" w dziale "Regulamin forum"
32. Długość nałożonej blokady na awatar to kolejno: miesiąc przy pierwszym upomnieniu, 3 miesiące przy drugim i dożywotni zakaz wstawiania emblematu przy trzecim ukaraniu.
Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na forum przez użytkowników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.typerpn.fora.pl Strona Główna -> Kopie zapasowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin